En härlig höstdag

2010-10-18 20:25:04
.
När bästis är i stan och höstvädret är på topp måste man passa på att njuta. Karin och jag spenderade söndagen i Slottskogen, promenerade, tittade på djuren, åt god hjortgryta på Villa Belparc och drack varm choklad i take away-muggar. Vi drog oss in mot stan och bestämde oss för att gå på bio men hittade ingen film vi ville se. I stället stället satte vi oss på caféet bredvid bion och mös. Efter ett tag droppade en killkompis in på cafeét med sina kompisar. Trevligt när man råkar stöta ihop med vänner så där.

Jag som klagade på att hösten förvunnit så fort fick en riktig höstdag med gula löv, kalla fingrar och mysigt sällskap. Nu ska jag inte klaga mer.






















 

Kommentarer
Postat av: Mikis

Vad mysigt tjejer! Synd lite att missa hosten och komma hem mitt i slasket, njut at mig sa njuter jag av varmen at er lite :) Pussar!

2010-10-19 @ 18:14:36
Postat av: anna

Åh vad mysigt!! jag vill me se djuren i slottskogen.. var super längesen=)puss

2010-10-20 @ 08:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0