Ny måndag

2011-04-11 16:25:00
.
Jag blev väckt av syrran i morse. "Ska du med på powern klockan tio?" Då var klockan halv. Efter några minuters dividerande med mig själv kom jag upp ur sängen och i väg till gymmet. Fantastiskt att börja dagen med ett svettigt träningspass.

I dag var det ju dags att ta tag i min kosthållning också och hittills har det gått bra. Haha, hela sex timmar. Men man måste vara stolt över det lilla. Har inte riktigt bestämt vilken metod jag ska gå efter den här gången, men tror att det blir en blandning av sunt förnuft och viktväktarna. Det är faktiskt det enda som har funkat på mig.

Om en halvtimme kommer fina Minna hem från jobbet och då blir det en lång kvällspromenad i solen. Precis vad jag behöver. Skönt att få njuta av våren och samtidigt prata av sig lite. 
  

Minna och jag i september förra året. Sensommaren är nästan lika härlig som våren.
   

Kommentarer
Postat av: Minna

Det var hur härligt som helst att promenera i 2,5 timma i underbart vårväder. Men idag känner jag mig som en gammal kärring. Det gör sjukt ont i ljumskarna av alla ställen.



Men det var det värt =)

Puss

2011-04-12 @ 08:08:07
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0