I smell (like) a man

2011-08-04 00:13:28
.
Då var jag hemma i Göteborg. Förvirrande det där när man har flera hem alltså... Spelar nog ingen roll var i världen jag bor - när jag åker till Göteborg kommer jag alltid att åka hem.

Gjorde ett längre pit stop på vägen och lyckades spendera över en halv tusenlapp på presenter. Trots detta blev det inte så bra som jag hade tänkt mig. Så jäkla irriterande. Jag får helt enkelt använda mina fantastiska retorikkunskaper i morgon och övertyga mina fina presentmottagare om att det är tanken som räknas.

Annars är livet ganska härligt för tillfället. Mitt hår luktar killparfym och jag sniffar på det titt som tätt. I morgon bitti efter duschen borde allt bli som vanligt igen. Men fram tills dess tänker jag fortsätta sniffa och tycka att det är mysigt.


I morgon åker vi fyra ladies på en liten mini-weekend. Firar jubileum gör vi också.
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Yeeii nu åker vi, myys! :)

2011-08-04 @ 10:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0