Dagens namn: Alexandra (och Sandra)

2011-02-17 22:24:04
.
I dag har jag namnsdag. Jepp. Inte en enda jäkla present har jag fått (jo en, men det var ju gratis). Vad fasen ska man då med namnsdagar till? Allt handlar väl om att få presenter? Ingen har bjudit mig på bulle heller och ingen har kommit ihåg att det står Alexandra på dagens datum (jo en, men det är ju typ ingen). Skitnamnsdag helt enkelt.

Neeeeej då, min dag har varit så bra så. Åt någon annans pannkaksrester från igår på första jobbet och fick en gratis köttstrimla på det andra. Har tvingat folk att säga grattis genom att uppdatera i min facebookstatus att det faktiskt är min namnsdag i dag. Känns ju genuint då liksom...

Skoja! Vi har aldrig ens firat namnsdagar i min familj och ska jag vara helt ärlig så hade jag glömt av att det var min i dag. Men alla gratulationer, fb som "vanliga" uppskattas mer än vad ni tror. Tack! :)
   

  

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis igen då sötis, eftersom du tjatar om det! ;) Puss <3

2011-02-18 @ 11:33:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0