Pappa

2011-02-23 15:26:26
.

  
Min pappa är verkligen en person som jag ser upp till. Hans kunskap slutar aldrig att imponera på mig och jag önskar att jag kunde hälften av allt han kan. Pappas drivkraft är fantastisk och även om jag inte besitter samma kraft hoppas jag att en gnutta av den finns i mig någonstans. Det räcker långt.

Eftersom vi bor i olika städer ses vi inte så ofta men att veta att pappa alltid finns där bakom mig känns otroligt tryggt. Han ställer alltid upp och stöttar mig och min syster i alla lägen, och är inte sen med att hoppa på även våra knäppaste idéer.

Min pappa går sin egen väg och jag inspireras av honom mer än vad han tror. Han vet vad han vill och är inte rädd för att gå efter det.

Grattis på födelsedagen, pappa! När jag blir stor vill jag bli som du.
 

Kommentarer
Postat av: Mikis

Grattis i efterskott till Kalle!

2011-02-24 @ 10:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0