Sommaren på besök

2011-02-14 22:54:39
.
När jag kom ut från duschen och skulle ta min handduk upptäckte jag en högst oväntad liten krabat. Där, på min handduk, i badrummet, i min lägenhet, fyra våningar upp satt nämligen en liten nyckelpiga. Hon satt där som ett litet vårtecken med två svarta prickar på sin röda rygg. Är det inte konstigt? Var kom hon ifrån? Lever nyckelpigor ens vid den här årstiden?

Jag ville ju såklart fota min nya, otippade vän men när jag kom tillbaka efter att ha hämtat kameran var hon spårlöst förvunnen. Jag letade men kunde inte hitta henne någonstans. Kanske var hon aldrig ens där från början...? Konstigt.
 

Kommentarer
Postat av: Mikis

Men du! Jag med!! Sjukaste, såg nått i min vita lurviga matta och trodde det va typ damm och när jag skulle ta bort så rörrde det sig och det var....det var....en nyckelpiga!

2011-02-15 @ 08:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0