Fyra från Gbg

2011-07-25 20:28:00
.


1. Jag fick råd av en kund och lyckades göra min snyggaste omelett någonsin.
2. Söndagsmiddag på balkongen med mamma. Hon åt skaldjurspaj och jag åt torskrygg. Lyx!
3. Mamma och Zoey myser framför The King's speech. Bra film.
4. Ett ljus  och en tanke för de drabbade i Norge.

Det blev varken utgång med bästis eller lägenhetsvisning i helgen. Däremot blev det en latte och shopping med bästis, lunch med pappa och mys med mamma och Zoey. En lugn helg, precis vad jag behövde.

Nu är jag tillbaka i Helsingborg. Sitter i soffan och kollar på Love Bites. Kanske kan bli något att följa i höst?
   

Kommentarer
Postat av: Karin

Men vad hände med lägenheten? Puss

2011-07-25 @ 22:26:41
Postat av: Karin

Nice omelett btw!:)

2011-07-25 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0