Hej, jag heter Selma

2011-03-10 15:55:15
.
Alla som åt en semla på fettisdagen räck upp en hand. Min hand viftar i luften. Jag köpte, av en händelse, mina semlor på caféet som fått bäst i test på stans semlor. I alla fall enligt den tidningen de hade klistrat upp på disken.

Tja, de var väl goda. Varken mer eller mindre, tyckte jag. Jag var nog egentligen inte så sugen när jag åt den, men är det fettisdagen så är det. Jäkligt knäppt att resonera så faktiskt.

Oj, inte meningen att låta bitter. Den var ju god alltså. Men den var inte tillräckligt god för att väga upp sin onyttighet om man säger så. Inte som glass till exempel, eller choklad, eller smuldegspaj. Ni fattar. Tur att jag gick på ett spinningpass på kvällen.





Syrran gillade iallafall sin semla.
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Mmm, jag åt också semla.. den var god och vägde upp sin onyttighet! Men för säkerhetsskull hade jag tränat innan :)

2011-03-10 @ 23:00:55
Postat av: Minna

Var det på Fahlmans du köpte? Typ som resten av Helsingborg. HD hade gjort fel i den tryckta tidningen, det var inte Fahlmans som hade bäst i test. Pinsamt HD, pinsamt.



(Vi köpte också därifrån..)

2011-03-11 @ 15:12:45
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej, jag köpte på Thores. Har ingen aning om vilken tidning de hade klistrat upp på disken men det var ju inte HD i så fall. Hahaha, klantigt att publicera förra årets test.

2011-03-11 @ 17:06:15
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0