Lyxig kvällsmat

2011-03-13 23:03:37
.
Jag hade en hummer och några kräftor i kylen som var tvungna att ätas upp nu i kväll. Jag var inte alls sugen, men eftersom det inte fanns någon att bjuda dem på fick jag klämma i mig dem själv i alla fall. Jag har nämligen väldigt svårt för att slänga mat. Lite citronmajonnäs, en djup tallrik och en gaffel. Haha, lyxigt värre. Nu mår jag nästan lite illa.


Kräftorna vi sålde den här veckan var gigantiska. Det här är den största kräftan jag någonsin sett, tror jag. Den ser kanske inte så stor ut på bild, men jämför med mitt huvud. Nästan 1/2 kilo vägde den. Galet!
  

Kommentarer
Postat av: Blogg i Norr

Hej!



Jag vill tipsa dig om att vi har startat en portal över bloggar i Norrbotten på Facebook.com. Sidan heter Blogg i Norr och är till för alla som gillar bloggar från Norrbotten. Där kan du som bloggar bli upptäckt av nya läsare eller du som läser bloggar, hitta en ny favorit runt om i Norrbotten.



Så Gilla sidan, registrera din blogg i vår portal och tipsa dina läsare och vänner.

Välkommen till Blogg i Norr: http://www.facebook.com/blogginorr



Med vänlig hälsning

Sara Stenberg

Blogg i Norr

2011-03-14 @ 15:27:16
URL: http://www.facebook.com/Blogginorr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0