Teenage Dirtbag

2011-04-01 01:26:49
.
I kväll fick jag äntligen se den här filmen som jag velat så länge. Från början var det nog mest för att den manliga huvudrollen spelas av Scott M. Foster, som även spelar en av huvudkaraktärerna i min favoritserie. Men samtidigt trodde jag att de skulle vara en film som jag skulle tycka om.

Och det gjorde jag. Filmen var i stort sett som jag hade förväntat mig och trots att det inte händer så mycket sugs man in den. Ett möte mellan två människor. Ett möte som påverkar dem båda mer än någon av dem hade förväntat sig. Det är en ganska tragisk historia, men ändå vill man inte att den ska ta slut.

"I knew a boy named Thayer Mangeress. I hade the good fortune of beeing close to him, alphabetically".


  

Kommentarer
Postat av: Minna

Den verkar ju helt fantastisk och fruktansvärd på samma gång. Den ska jag nog bannemej se i helgen. Med Imogen Heap i trailern verkar det mer än lovande.

2011-04-01 @ 15:52:27
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0