Ordning och reda

2011-03-15 23:31:11
.


Jag fick äntligen tummen ur idag och införskaffade mig en kalender. Kan inte bestämma mig om det är bra eller dåligt att jag lever ett liv som egentligen inte kräver en kalender. Har blivit en riktig dagdrivare och planerar livet en vecka i taget. Vilka dagar jag ska jobba och när bilen ska besiktigas har jag i minnet och vid enstaka tillfällen skriver jag påminnelser i mobilen. Slarvigt kan tyckas men organiserat kaos har alltid varit lite av min grej.

Men eftersom livet förhoppningsvis kommer bli lite mer busy i framtiden tänkte jag att det kanske vore bra att införa lite icke-kaotisk organisation i vardagen. Därav min nya kalender. Känns skönt att kunna se på papper att jag ska ut och parta på lördag. Hehe!

Baby steps.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0