Stockholm genom en iphone, del II

2011-11-08 19:22:35
.
I lördags fortsatte vi Stockholmsvistelsen med en mumsig frukost. Kanske dagens bästa måltid. Gamla stan stod på schemat så där knatade vi runt under dagen, tittade på hus, fikade, gick i butiker och lyssnade på Anna som berättade historien kring Stockholms blodbad.

När kvällen kom svidade vi om till våra partykläder, poppade popcorn, korkade upp vinet och plockade fram sällskapsspelet (som för övrigt heter Cranium och är sjukt roligt). Man vet att det är en bra förfest när ingen riktigt vill gå därifrån. Men vi lyckades tillslut, och efter att ha panikkissat i en buske (trodde seriöst att jag skulle sprängas där ett tag) gick vi in på klubben och dansade all night long - eller ja, tills de stängde i alla fall.

Härligt sällskap, bra musik och mycket folk gjorde kvällen till en toppen sådan. Min lycka blev dock fulltalig när jag följde efter den där fina killen med bruna lockar i nacken till dansgolvet och hittade ett helt hockeylag. Hej ögongodis! Hahaha!

Jag tror minsann att jag har en liten crush på Stockholm...
















 

Kommentarer
Postat av: Karin

Åå så härligt vi hade det! Saknar er här..



Tror förresten att Stockholm har en crush på dig också!! :)

2011-11-09 @ 21:28:50
Postat av: Lisa

Men åh du e ju det sötaste som finns! När ska du komma å Bo hos mig I piteå? Kommer hem ill GBG I helgen. Ses? Miss you! Kram

2011-11-15 @ 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0