We Climbed to the Sky

2011-09-07 22:40:59
.





Kvällspromenad med lillasyster.

I morgon drar jag till Göteborg för en liten mini-wekeend. Wekeend i sin egen hemstad. Är det lyx eller vad?

På fredag blir det 25-årsskiva. Kräftskiva för att vara exakt. Jag funderar på att börja svälta mig redan i morgon så att det får plats största möjliga mängd kräftor. Vin och bröd åker ju ner i bara farten. Skulle kunna tro att jag tröttnat på kräftor vid det här laget, men jag är så glad att jag ska få äta dem samtidigt som jag bär en konformad liten hatt. Jag har varit på alldeles för få skivor i mina dagar.

På lördag kör vi tjejkväll på stan. Vänner från barndomen varav två som ska gifta sig inom en snar framtid. Galet! Tapas står på menyn och jag fick ett plötsligt sug efter sangria. Sommaren må vara över men det behöver inte min mage få reda på förrän nästa vecka.

Söndag kommer med stor sannolikhet spenderas med mamma och Zoey i soffan.

Helgen kommer svänga men först ska vi ha torsdag. Ciao.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0