Hurra!

2012-03-12 22:18:34
.
Oj oj, här lovar jag saker som jag inte kan hålla. Ni fick inte se några bilder från min födelsedag ju. Så går det när man myser med pojkvännen eller åker till Piteå och hälsar på vänner istället för att sitta vid datorn;)

Men här kommer några bilder iallafall. Eftersom jag slöfotar med min urkassa iphonekamera får ni stå ut med tråkig kvalite. Hellre dåliga bilder än inga alls, hoppas jag?
.



Marcus gav mig frukost på sängen och då är tårta den enda rätta - jag bakade cupcakes dagen till ära - detta fina paketet fick jag av Minna och David - bjöd några av mina favoritpersoner på födelsedagsmiddag och hade jättetrevligt - ingen födelsedag utan ballonger (som jag tvingade gästerna att blåsa upp) - cupcakesen fick bli efterrätt och det mumsades frisk på dessa söta saker
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0