Tick tack

2009-09-17 22:21:52
.

Idag har jag haft två klockor på mig, en på armen och en runt halsen. Klockor i plural verkar dock inte bidra till min punktlighet. Svårt det där...
Skola hela dagen idag, ända till klockan fem. Men det var en riktigt intressant dag med föreläsning av Anna Jaktén från Kaliber på SR. Hon pratar göteborgska och jag blir lika hemmakär varje gång. Undrar om det inte är någon konstig form av egenkärlek egentligen?

Just nu sitter jag här och försöker komma på vad jag vill skriva mitt reportage om. I´ve got nothing. Det är fritt fram för förslag om någon känner sig manad. Detta första reportaget ska vara runt 5000 tecken, men senare i kursen ska vi skriva ett längre reportage på 25 000 tecken så jag behöver verkligen idéer. Funderar lite på att ta kontakt med nån från Jehovas vittnen eller liknande. Det är ju intressant...?
Ok, sluttjatat om skolan. Balanserar upp det med en intelligensbefriad dagens outfit-bild. Love it.


  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0