Abstinens!

2008-10-13 16:34:09
.
Aaaaaahhhhh, min älskade tv funkar inte!!!! Vad fan ska jag göra, vad fan ska jag göra, VAD FAN SKA JAG GÖRA??!!
Skaffa dig ett liv tänker ni säkert... hrm.

Har i alla fall läst klart det som ska vara klarläst tills imorgon. Kanske ska börja med tidningsproduktionshemtentan också när jag ändå håller på? Och så borde jag göra klart min hemtenta i fotokursen också. Har ett paket som jag borde slå in och så är tvättkorgen full...
Kanske inte är så dumt att vara utan tv ändå? NEJ, jag tar tillbaka det! Snälla tv:n, funka!!

Tur att Minnas tv inte heller funkar, för då är det något med sändningen och inte bara min tv som det är fel på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0