GI-kakor för 500, tack!

2008-10-12 20:37:21
.

Jag hittade massa recept på olika GI-kakor när jag flummade runt på nätet och blev inspirerad. Detta resulterade i den något ovanliga och dyra men ytterst trevliga shoppingen jag gjorde på ICA tidigare idag.

Såhär såg min inköpslista ut :

Cashewnötter
Mandlar
Hasselnötter
Torkade aprikoser
Torkade dadlar
Torkade fikon
Mörk choklad
Kardemumma
Råsocker
Pumpakärnor
Bikarbonat
Tomater
Vitlök
Vindruvor
Bananer
Sallad
Fil
Creme Fraîche
Sesampasta/Tahin (vilket de inte hade, så min hummus får vänta..)
Kyckling
Grädde
Fiberhavregryn
Honung
Linfrön
Rapsolja
Smör
Fiskbullar

Över 500 riksdaler gick allt på. Och jag som bara skulle baka...
 


Kommentarer
Postat av: Minna

Haha men det blir säkert gott. Jag vill smaka =)

2008-10-13 @ 11:48:32
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Emme

Haha, japp! Baka kakor för 500 spänn och sedan bjuder du mig och Minna på dessa bratkakor. Det tjänar du säkert massor på.



Och jaa, det är fint här borta och här ska man bo. Hur många gånger ska jag behöva säga att Ankars is the shit! :)

2008-10-13 @ 16:32:52
URL: http://emno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0