Hej Piteå!

2009-08-27 22:18:14
.
Nu är jag här. Eller ja, jag var här redan klockan sju ikväll. Fina Minna hämtade mig på Kallax och det tog inte lång tid innan vi skrattade tills tårarna kom, med lite hjälp från Minnas bilradio dårå. Minnis åkte med mig och handlade så nu är kylskåpet fullt igen. Frysen var redan proppad när jag kom upp så tack snälla Lisa för all mat! Känns konstigt här utan dig... Personen i din lägenhet heter tydligen Matilda (Minna läste på postfacket).
Imorn ska vi kolla på nollorna när det utför konstiga uppdrag på stan. Sen ska vi nog äta räkor och öppna vinflaskorna innan vi vandrar upp till Kåren och partar loss på kick-off-festen. Det blir nog en bra fredag.
Nu ska jag slötitta på tv en stund till innan jag tar fram boken igen. Hej då!


Bästa platsen i min lilla lägenhet är definitivt i soffan.


Fiskbullar och pasta framför tv.n och datorn. Allt är som vanligt i Piteå :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0