Kall fröken

2009-12-20 17:23:59
.

 

Jag och syrran är i stan och shoppar julklappar. Än så länge har det gått riktigt bra men nu har vi tagit en paus och sitter på Fröken Olsson och dricker chailatte och varm choklad. Jennifer vill inte vara med på bild:).

 I kväll ska vi gå på bio. Vi ska se Avatar 3D och jag har faktiskt ganska höga förväntningar. Mysigt med bio blir det hur som helst. Nej, nu ska vi ge oss ut i kylan igen. Fan vad kallt det är ute. Hoppas ni har en mysig fjärde advent.


Kommentarer
Postat av: Karin

Mys! Jag o Frida va på jul på Liseberg idag, julstämning! Vi måste ses snart?! Hur ser schemat ut?:) Puss

2009-12-20 @ 20:43:16
Postat av: Mikis

LÄNGTA!!! Jag kommer hem imon=) Ses snarast röstar jag på!

2009-12-21 @ 16:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0