Israel - Eilat (fast just nu bara jobbiga skitungar!)

2009-01-02 17:21:40
.

Nu ar vi i Eilat. Vart hostel ar jattefint och frascht. Herregud, det sitter ett gang med sextonariga (jag gissar) israeliska killar bakom oss. Skitjobbiga!! What's your name? Do you have a boyfriend? Bla bla bla...  Aaaah jag kan inte koncentrera mig....

Vi har iaf kommit till Eilat. Legat pa stranden och haft det gott, fast det har blast ganska kallt. Har brant mig lite i pannan. Ikvall blir det nog party.

Shit jag kan inte skriva nar de sitter har och tjotar....

Nyar var iaf kul! Nadav var med och vi hamna pa en overfull klubb som spela ABBA pa tolvslaget. Snyggt.

Ok, maste sluta...blir knapp snart. Forstar vad folk menar nar de sager att israeler ar jobbiga....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0