En fredag i Varberg

2009-07-06 14:53:48
.
Eftersom vi bestämt oss för att göra saker och inte bara låta sommaren glida förbi så gjorde vi en dagsutflykt till Varberg i fredags. Vi låg på stranden, badade, åt pastasallad, babblade och hade gött. På eftermiddagen drog vi in till Varbergs centrum, åt glass och spontanshoppade lite. När vi nästan var hemma i Götet tyckte Mikis att vi skulle åka in till stan och sätta oss på en uteservering nånstans. Sagt och gjort - vi vände och styrde bilen mot stora staden. Eftersom vädret var underbart var varenda uteservering fullproppad, så vi satte oss i baren på Tranquilo. Jag drack en batida (typ en fruktshake) med passionsfrukt och vanilj. God! Efteråt köpte Mikis sushi och så satte vi oss i Bältespännaparken och degade. Man kan säga att jag var på vift från morgon till kväll och det var toppen.


Jag, Karin och Mikis på stranden


Premiärbadet för mig. Bildbevis....typ


Sanden var alldeles varm och go


Mmmm... glass i stora lass. Jag älskar verkligen glass! Haha, Mikis ser ut som en lång
modell och jag ser ut som en pygmé (okej, inte riktigt pygmé men ni fattar poängen)



Min passionsfrukt- och vaniljbatida på Tranquilo


Vi avslutade kvällen i Bältespännaparken hemma i Ggb
   

Kommentarer
Postat av: Karin

Härlig dag!!!

2009-07-07 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0