Jag är olyckligt kär

2009-06-25 12:40:02
.
Igår var Mikis ute hos mig igen och vi gjorde en favorit i repris och slappade på altanen med saft och P3. På eftermiddagen åkte vi in till stan och mötte upp Anna för lite rea-spaning. Jag träffade och blev hopplöst förälskad inne på Zara. Men tyvärr verkar det som om det aldrig kan bli vi. Usch, jag blir så ledsen...
Vi promenerade bort till Linné och satte oss på Ciceros uteservering. Vi åt lammfärsbiffar, snackade och hade det mysigt. Karin joinade oss efter jobbet och tjejsnacket låg på en superhög nivå :) När vi gick hem nån gång efter elva var det fortfarande varmt ute. Underbara sommar!

Nu får jag nog släpa min solbrända rumpa ut i solen (fast den får allt gömma sig under en handduk).


Njutning på altanen ;)


Jag träffade den här vita kavajen på Zara och blev helt förälskad. Tyvärr har
 jag, trots rean, inte råd att köpa den. Åååh, olycklig kärlek...



Sååå fin!


Mikis och Anna i Haga
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0