Ledig - på riktigt!

2009-06-11 17:33:04
.
Så, nu har jag äntligen lämnat in min b-uppsats för sista gången. Den är inte 100 %  men jag orkade inte mer. Den duger helt enkelt. Det betyder faktiskt att jag har sommarlov nu, for real. Gött! Nu tänker jag lämna datorn för en stund och sticka ut och springa. Det betyder att jag får ta på mig mina snygga löpartights, yeeii! Jag är så snygg i dem. Seriöst asså. Ibland bestämmer jag mig för att springa bara för att jag ska få ta på mig tightsen. Ja, vadå då?! Jag tränar ju allafall.

När jag kommer hem är det dags att ta tag i klädbomben som olyckligtvis slog ner rakt i mitt och syrrans rum. En sån jäkla otur va?! Men det kommer bli så bra så. Tur att jag kan första hjälpen...

   
Dålig bild - men snygga tights =)           Just do it!

Hej hopp, gummisnopp! Ååååh vad jag är omogen - ses i skogen ;)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0