Brrr

2009-11-23 22:54:43
.

Jag lyckas inte få till en behaglig kroppstemperatur. Elementen står på max och jag har både kläder och halsduk på mig men det hjälper inte. Det känns som om jag fryser från insidan och ut. Det började igår när jag skulle sova och trots att jag hade både täcke, filt och överkast över mig så frös jag. Känner mig inte sjuk eller nått, bara kall, så det är ju nått positivt. Det är mycket möjligt att det är trötthetsfrossa. Det enda som brukar hjälpa är en varm dusch men jag är alldeles för trött för att duscha nu. Men det kanske är värt att bekämpa tröttheten en liten stund till för att bli varm? Jag är lite hungrig också. Fan.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0