Åsnor kan inte packa

2009-09-30 02:25:40
.

Packningen går inte alls bra. Det känns som om jag tar ett steg fram och två tillbaka. Ska jag packa så att jag måste checka in väskan eller inte? Det vore ju smidigare att inte checka in den, fast å andra sidan är det skönt att slippa släpa med en stor väska på planet. Ser att alla kläder som jag har packat ner är svarta. Är det trist?

Okej nu gör jag så här: jag tar den lilla väskan för den är lättare att ha på tåget, slänger ner allt jag vill ha med vilket kommer resultera i alldeles för mycket saker och så checkar jag in den på flygplatsen. Ja, så gör vi för nu vill jag snart sova. Ett, två, tre, packa!!
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0