Hej Sydney!

2010-02-12 00:07:34
.
Hello! Nu ar vi har... Oj, nu maste jag lara mig att skriva utan a, a och o. Hahaha, ja ni fattar vilka bokstaver jag menar. I gar vandrade vi runt i stan och kollade laget. Kopte en vattenflaska for 50 kronor (haha lurade) och at ett apple till middag. Nar klockan blev sex skulle vi ta en powernap som slutade med att vi vaknade nasta morgon. Hej jetlag! Men i dag kanns det helt ok.
Planen ar att ta oss till Bondi i dag och borja jobba pa den just nu obefintliga brannan. Sakta men sakert. Vi bor forresten i Kings kross i ett rum med fem tjejer fran England och Wales. Varmt och ganska trangt men skona sangar. Jag maste borja leta ett mer permanent boende ocksa. Ska ringa en snubbe i dag och eventuellt kolla in deras lagenhet. Men vi far se hur det blir... Kanns lite jobbigt men hela boendegrejen men det loser sig sakert tillslut, det maste ju liksom det.

Nu blir det beachen. Later alligator!


Visst ser det mysigt ut... Hmm Det ser faktiskt nästa mysigt ut på bilden dock.

Kommentarer
Postat av: Minna

det är Åå Ää Öö du pratar om. Nu har jag skvrivit dom här till dig, så kan du kopiera dom om du vill skriva svenskt =)



Guuud vad härligt att ni är framme! Jag håller tummarna för dig så du får boende.

Puss kompis

2010-02-12 @ 08:07:36
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh det låter super skönt o ligga på stranden.. är typ minus 6 lr nåt här.. Lycka till med boende.

puss

2010-02-12 @ 12:33:04
Postat av: Karin

Åh nice! Ha det göttans på stranden. Det löser sig med boendet ja! Massa puss härifrån

2010-02-12 @ 14:27:23
Postat av: Mikis

Wey! Nu har det hänt, Aja goes Sydney! Du kommer säkert hitta ett gäng assköna killar att bo med, en israel, en karlstabo och en helsingborgare skulle jag tippa på...eventuellt en blonderad engelsman med? PUSS

2010-02-12 @ 16:38:56
Postat av: Karin

Hahaha! En norrman tror jag oxå, för spänningens skull.. de andra; been there, done that liksom?! ;)

2010-02-13 @ 15:12:33
Postat av: Aja

Hahahaha!! Fy fan vad ni ar skona! Jag hoppas dock pa en aussie. An sa lange har jag hittat en lulebo och pitebo. Hur javla stora ar de oddsen liksom? Puss

2010-02-14 @ 02:34:22
URL: http://axxelandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0