Linje 6 mot Helsingborg via Danmark

2010-02-03 03:12:35
.
Haha, det blev en lång strax. Fick iallafall bilderna av Minna och så här superkul hade jag hos henne och David i helgen. Fast de smaskigaste grejerna fastnar ju aldrig på bild... Tsss...


Fredag och förfest. David "the card wizard" visade sina skills med kortleken. Vissa grymma, vissa mindre grymma. Men vi lät honom ha det, eller hur Minna?


Efter spontandans och öl på nån pub och en tur över till Danmark och tillbaks hamnade vi på Le Cardinal och fullkomligt rockade dansgolvet.


Japp, rockade dansgolvet. Folk som påstod att de  a l d r i g  dansade, vi fick dem minsann att dansa. Vadå aldrig dansar? Skitsnack.


Fina vän <3 Be afraid Helsingborg, be very afraid. We are super social ;) Internt, sorry!


Lördagen kom och vi var bakis. Ändå lagades det stek till middag (jag stod mest på toan och målade ögonen) och fasen vad gott det var. Sen var det dags att återigen utforska Helsingborg nattliv.


Zebrabenen fick göra plats för den nya prinsesskjolen. Och den verkar ju funka minst lika bra ;)


Lockarna försvann och baksmällan med dem, typ. Det var bara att smila och köra fullt ut. En shot sambuca, tack!


David och Minna var lika kära som vanligt. Naaw! Jag drack en god drink, Minna drack en äcklig, vi shottade sambuca och dansade på alla dansgolv på Tivoli. Officiell efterfest till sjusnåret, inofficiell efterfest till halv tolv. På söndagen åt vi frukost sen orkade vi inte mer.

Underbar helg! Ses till sommarn Helsingborg.


Ps. Jag fick minsann hångla. Alexandra FTW. Jag säger ju det!
Puss.
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Alexandra for the win! HAHAHAHAHA



Och ja, vi lät David ha den, veeerkligen!



Undrar om Helsingborg är lika rädd nu när jag är själv..



2010-02-03 @ 08:15:26
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Mikis

I wanna hear the details!!

2010-02-03 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0