De tre vännerna (och David)

2010-01-13 20:43:41
.
I dag har jag varit hemma hos Lisa för en liten reunion med mina Bäckistjejer (och David). Lisa är nyhemkommen från Australien och Minna på besök från nya hemstaden Helsingborg och jag som bara går och dräller. De är allt bra fina ändå.
Tänk - vi kommer alltid att vara vännerna som lärde känna varandra på universitet. Vänner att spara på helt enkelt.


Jag snodde den mest talande bilden på oss tre som jag kunde hitta på fb. Jag har ju för fasen ingen egen på oss (skandal). Den här är iallafall från Halloween 2008 och vi försöker lära oss Diggilo diggiley-dansen. En av alla underbara förfester på Bäckis helt enkelt.
  
Ps. Minna hade en fin bild på oss tre.
  

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Hihi, va söta ni är ovan! :)



ps. tack för det allra bästa tipser ang. gunundersökningar. Jag tror UM är bättre faktsikt! :)

2010-01-13 @ 21:00:07
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Minna

Åh kärlek! Jag hade ju med kameran idag och hade tänkt att David skulle fota oss. Men jag glömde. Jag var bara så glad!

Fina fina ni!

Puss

2010-01-13 @ 22:17:17
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Sv: Hihi, va roligt! :) Vad jag vet kommer artikeln den 8feb :) Ska meddela på bloggen när jag vet exakt! :)



Haha, va roligt! :D Känner du Sofia fotografen också? :)

Kram

2010-01-13 @ 22:58:05
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0