Middagsdejt

2010-01-21 17:09:10
.




I kväll ska jag och Karin gå på dejt. Hennes mamma har något slags rabattkort som gäller på olika restauranger i stan och innebär att vi får den billigaste av våra huvudrätter gratis. Känns ju himla nice då de kostar cirka 250 spänn styck. Jag och Karin velade runt en stund (över en timme, haha) på restaurangguiden, kollade menyer och mysfaktorn, och tillslut bokade vi bord på Pasta +. Visst är det mysigt? De har typ en miljard rätter vilket med all säkerhet kommer sluta i grav beslutsångest. Aaah! Om vi hade varit alla fyra tjejerna skulle vi nog inte hunnit beställa innan de stänger. Haha, vi är hopplösa.

Nu ska jag byta om för visst tusan kan jag inte komma i mysbyxor. Äsch det kan jag säkert, men jag vill inte.
Glad torsdag på er!
  

Kommentarer
Postat av: anna

Jag har vart där.. är himla mysigt!!! vi har me sånt kort, enternainment kort=) egentligen är dom personliga, men jag brukar gå me mammas me=) Vi kan göra det i sommar..!!

ha så mysigt. puss

2010-01-21 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0