Sol

2010-01-07 00:18:46
.


Visst ser det härligt ut? Kan väl vara skönt med lite sommarminnen nu när den sibiriska kylan är på väg till Sverige (!) Helt sjukt att det är så kallt överallt. Men jag måste faktiskt säga att jag är en av dem som verkligen gillar vintern. Speciellt när det är så mycket snö som det är nu och  när det ligger stora vallar utanför. Jag blir så glad av snö, som ett litet barn. Tänk att bo i ett land där det alltid är samma väder. Fy fan vad trist. Däremot skulle vi kunna hoppa över det svenska november- och decembervädret. Det brukar ju faktiskt vara rätt grått och deppigt.

Jag passar på att njuta extra mycket av snön nu för snart blir det i stort sett bara värme för mig. Mitt visum har förresten beviljats (snabba ryck - tog bara några timmar) så nu är det fritt fram för mig att komma och gå som jag vill i Australien.  Iallafall fram till början av augusti sen kickar de ut mig ;)
 
Jag gjorde en liten sommaruppfräschning av bloggen också. Lite tidigt kan tyckas men för det första så hade jag redan tröttnat på den andra designen och för det andra så kan bloggen gott vara lite solig om den ska följa med mig till Australien. Och för det tredje så är det så kul att greja med designen :)
 
Ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0