I brist på annat

2010-07-28 20:31:17
.
Jag är så uttråkad. Fruktansvärt. Det är så tråkigt att vara sjuk. Inte ens tv:n lockar längre även om det är lite spännande att kolla friidrotts EM. Jag har inget intressant alls att dela med mig av. Sitter bara här i soffan och är sjukt varm. Har övat lite till på gitarren idag, börjar låta helt ok. Så nu när jag har lärt mig introt är det bara resten av sången kvar, men jag behöver nog lite hjälp med det.

Hittade min portabla hårddisk eller vad det heter och kollade igenom korten som låg på den. Inget spännande direkt men såg en bild på mitt gamla tonårsrum (iaf en variant av det - jag gjorde om en del) och tänkte att ni kanske ville se? Jag vet inte, men jag hade inte ork att leta fram nått annat just nu.


Hela rummet syns ju inte men ni fattar grejen. Ett stycke blonderad lillasyster fick ni på köpet.
  

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh ditt gamla rum.. kände knappt igen det först, så städat! ;) Pusspusspuss

2010-08-02 @ 14:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0