En tönt i kängor

2010-03-11 12:40:08
.

Det blir inte alltid dagliga uppdateringar här, men vissa dagar är helt enkelt inte så spännande att rapportera om. Okej, de kanske är mer spännande än en grå dag i Göteborg (inget ont om Göteborg) men det blir ju en vardag här nere också. I går var jag i skolan från 13 till 18.30 vilket betyder att jag åker hemifrån vid 11.30 och kommer hem vid 20.00. Inte så mycket att rapportera med andra ord. Jag spillde yoghurt på min tröja när jag satt själv på en parkbänk utanför skolan och åt. Nerd alert!

Vi har en liten inneboende här i några dagar. Karin, en tjej från Malins crew, slaggar på vårt golv och det är riktigt trevligt. Känns nästan som vi är på läger eller nått ;)

Jag och Karin gick ner till stan idag, uträttade några ärenden och kollade i affärer. Jag hittade ett par asläckra kängor som jag inte kunde motstå och eftersom man fick det andra paret för halva priset passade jag på att införskaffa mig ett par joggingdojor. Nu finns det inga undanflykter längre. Pust. Trots en sur expedit fick jag någon konstig rabatt och lämnade affären med två par skor för 89 dollar, typ 600 spänn. Sweet. Köpte en cerisrosa klänning också. Den åker nog på på lördag.

Nu ska vi slänga på en film och mysa lite här i vårt rum. Kanske borde fylla ett glas med cola, mina Tim tam är ju slut. Fan jag måste verkligen börja träna snart. Finns ju popcorn i i köket kom jag på nu...


Mina nya kängor. Vi kommer ha mycket kul ihop.
  


Kommentarer
Postat av: Minna

Jäääklar vad snygga! Så fick du dina kängor till slut. Är dom varma eller mer sådär vårkängor?



saknar dig gumman! Puss

2010-03-11 @ 12:46:47
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Mer vårkängor. Jag kommer ju definitivt använda dem här. Så jäkla fint till klänning eller kjol.



Nu kan vi gå tillsammans i våra kängor, som två riktiga töntar. Perfekt.



Saknar!

2010-03-11 @ 12:51:30
URL: http://axxelandra.blogg.se/
Postat av: mammi

Hello bitch!Söta kängor du inhandlat,dem ser lite gammaldags ut!E dem inte för varma? (puss... kunde inte låta bli (-:-)!Eller man kanske kan skriva så?! Ju mer jag läser det,desto bättre låter det.(rätta mig) Finns det träningsmöjligheter där du bor?Vill gärna se mer bilder om du har tex på skolan och där du bor. PUSSPUSS!ÄLSKAR DIG!

2010-03-12 @ 08:16:13
Postat av: Minna

Vi är ju sjukt bad ass i våra kängor. Jag lär dock svettas rätt mycket om fötterna om jag använder mina länge till.. Dom är ju vinterkängor. Kanske jag måste köpa mig ett par i vårmodell också...? det tål att tänkas på!

Pusss

2010-03-12 @ 09:54:50
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hälsa din snygga rumskompis.Det var kul att se ditt filmklipp du kunde filmat lite av utsidan också, kanske nästa gång.Paradiset väntar, inte det där uppe (dit får andra åka). Jag o Anette glider imorgon skall vara borta i fem veckor nu livet rullar på i allt högre tackt. Fick ett överklagande till på Hjuvik så det väntar ned husflytt, bygger till i Dalarna istället.Förstår att du har ngt tungt jobb på gång annars hade du inte köpt ett par marschkänger, hittade du inget fräckare. Hej hopp daddy 104

2010-03-12 @ 20:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0