Some combinations are just funny

2010-03-15 13:06:26
.

Malin, Julien, jag och Karin


Förfesten började så lugnt och fint... (jag och Karin)






Jag lämnade rummet och då spårade det ur ;)


Internskämt mellan mig och Juliette, men visst har jag målat fint? Texten är ursprungligen från en reklam men kombinationen har jag kommit på alldeles själv :) Det passade ju extra bra på vår förfest också.

Yep, utgång i lördags igen alltså. Det blev en fransk/svensk förfest hos oss med kortspel och ett stycke alldeles för full fransman. Det är inte lätt att kränga vin i samma takt som oss brudar.
Som vanlig letade vi reda klubbar med gratis inträde, eller lyckades komma in gratis ändå, och när vi kome hem runt femsnåret hade vi besökt fyra klubbar, alla olika. Vi lyckade till exempel hamna på nån irländsk pub där de bara spelade Oasis med bongotrumma, och så smet vi in på en klubb där vi troligtvis var de enda som inte flög om jag säger så. Vi stannade inte så länge kan ju tilläggas. Sjukt kul kväll var det och när alla ville gå hem tyckte jag att de var tråkiga. Verkar som vi ska dra på oss partykängorna i andra halvan av denna veckan också, fast då byter vi ut krosset mot Manly. Jag drar förhoppningsvis ut på onsdagkväll efter skolan.

I går kom syrran och Karin hit och sov hos oss en natt. Det var mysigt. Kom på mig själv med att gå längs gatorna i Sydney och ha syrran där, fast hon är inte ens är här i Aus med mig. Förstår ni vad jag menar? Där gick vi i samma stad fast på fel sida jorden och det var hur naturligt som helst. Man vänjer sig snabbt...
Efter en natt här drog de ut till Manly och ska antagligen stanna till helgen så det vore extra kul att åka dit nu när de också är där. Malin bor ju där, för er som inte hänger med ;)

Imorn börjar skolan klockan åtta vilket betyder att jag måste ta tåget tjugo över sex och därför måste ställa klockan på halv sex. Inte skönt. Däremot slutar jag halv tolv och det är skönt. Vid tvåtiden är jag tillbaka i Kings X igen. Tänkte att jag skulle ta min första joggingtur då. Jag har ju liksom köpt skor och allt nu.

Nu ska jag läsa en stund och sen sussa gott.

Sweet dreams.

Och förresten så är bilderna på huset fortfarande på g, men ni ser ju lite hur det ser ut iallafall.
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Snygg tjej, snygg klänning, snygga kängor! Kom hit och skaka rumpa med mig nu. Puss (och jag svarade i min blogg på din kommentar)

2010-03-15 @ 14:37:38
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: mammi

Cool combination! Hälsa Jennifer och krama varandra från mig (-: pusspuss! (kul å få se lite av huset å den levande inredningen!)

2010-03-15 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0