Noise complaint

2010-05-09 13:24:38
.
Hej ni fina!

Sorry för den kassa uppdateringen. Det är full rulle här och blogget har liksom kommit i kläm. Syster-yster och hennes följeslagare Karin kom i tordags och de ligger för närvarande i min säng med sjukt illaluktande fötter. Förbaskade backpackers alltså.

I går värmde vi huset till tusen och förvandlade hela bygget till en nattklubb. Vi röjde på dansgolvet aka i vardagsrummet ända till farbror polisen kom och knackade på dörren. Jag var mitt vanliga charmerande jag och vi måste nu vara tysta i 28 dagar annars kommer de tillbaka med en bot på 325 dollar. Nej tack!

Bilder kommer men jag orkar inte just nu...

Puss
  

Kommentarer
Postat av: Minna

Haha shit! Då var det en bra fest minsann!

2010-05-09 @ 19:34:40
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: daddy

Tyst i 28 dgr kommer att göra dig riktigt gott,gottigottgott

2010-05-10 @ 00:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0