Skånehelg i kvinnlig anda

2010-09-01 22:08:33
.

Då kör vi ytterligare en helg i Skåne. Tio över fem (pust) måste jag lämna hemmet imorn och sen blir det jobb jobb jobb till lördag eftermiddag. 

Jag ser verkligen fram emot den här helgen eftersom det inte bara blir en jobbhelg utan också en tjejhelg med fina Minna. Minnas karl och alla de andra pojkarna ska iväg över helgen och ni vet vad man säger: när pojkarna är borta dansar Minna och Alex på borden.

Lyckliga jag kommer få krama lite på syrran också. Det är tomt här hemma nu när hon blivit helsingborgare två månader före mig.

Med andra ord bli det nog snålt med updates under helgen men kanske finns det mycket att uppdatera om när den är över. Om ni har tur kanske jag avslöjar vilken smak vi hade på dippen, vilken film vi såg eller vilken låt som spelades flest gånger på förfesten. Den som läser får se...

Trevlig helg på er om vi inte hörs.

(Haha, hur många gånger har jag skrivit helg/helgen i det här inlägget egentligen? Orkar inte fixa det. Journalist javisst, öh?)


En favorit i repris, Minna? 
   


Kommentarer
Postat av: Minna

Åh vad det ska bli bra! Glöm inte att du kan berätta om vilka godisar vi hade flest av i lösgodiet, vad vi åt till middag eller vilken krog vi besökte.



Cardan igen? Jag vill till Cardan. Det är roligare än Tivoli. Eller ska vi rent av vara så crazy och prova nåt helt nytt? Puh, alla dessa val.



Puss

2010-09-02 @ 18:17:18
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Karin

Du kan berätta vilka shottar ni shottade och vilka låtar ni dansade på borden till!! :) Ha så kul! Pussar

2010-09-03 @ 12:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0