Home is where ever I'm with you

2011-07-13 23:08:22
.
Så vad var det då jag längtade efter i lördags? Jo, att mina sköna bönor Karin och Anna skulle kliva av tåget här i Helsingborg så vår tjejhelg äntligen kunde börja. 

Minna joinade oss och kvällen började med middag i mitt rosa kök. Jag hade gjort egen tacopaj som faktiskt blev en riktig succé. Kommer absolut upprepas. När matmagen var full började vi fylla på vätskemagen. Fyra mättade magar, tre youtube-klipp, två "är ni på väg?-sms" och en jäkligt rolig förfest senare gav vi oss ut på stan. Fast först blev det ett pit stop hemma hos syrran för att hämta upp henne, Jakob och Kragh.

Resten av natten dansade vi bort. Klubben var galet varm men musiken gjorde det omöjligt att stå still. Nackhåret blev dyblött av svetten och fötterna värkte, men fasen vad kul det var.
















  

Kommentarer
Postat av: Minna

Jisse vilken kul kväll det var. Och vilka mysiga bilder!

2011-07-14 @ 11:05:02
URL: http://minnaannim.blogg.se/
Postat av: Karin

Fun fun fun.. den får upprepas! :)

2011-07-14 @ 15:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0