111017

2011-10-18 00:21:10
.
Vad ska man med en kille till när man har så fina vänner som jag har? Men missförstå inte mitt senaste inlägg - jag är varken bitter eller desperat. Inte än i alla fall ;) Och jag tror absolut att det finns någon därute för mig, säkert flera. Det är ju inte dötrist att leta efter honom direkt, även om det börjar kännas som om jag räknat till hundra flera gånger om vid det här laget. Eeh, alltså jag försökte göra en kurragömma-likelse här, inte droppa något slags surrealistiskt nummer om mina erövringar (höhö).

Jag reflekterade bara över mitt kärleksliv och var tvungen att printa ner att det inte riktigt gick vägen den här gången heller. Det här ju trots allt någon slags dagbok, om än en väldigt publik sådan.

Men nog rabblat om detta, och för att byta ämne kan jag ju dela med mig av vad jag har gjort i dag.

08.45 - Vakna
10.00 - Bodypump (eller Power som det heter på mitt gym)
11.30 - Tvätta
15.05 - Cellprovskontroll
16.15 - Minishopping (köpte en rödsvart-rutig skjorta)
18.00 - Spinning
19.00 - Power
22.00 - Sortera massa viktiga papper och betala räkningar
23.50 - Blogga

Är ganska nöjd med min produktiva dag. Tre pass på gymmet kan ju tyckas vara lite överdrivet men det råkade bli så idag. Självklart har jag ju ätit och sånt under dagen också, men vem bryr sig eller? Åker till Göteborg i morgon så jag borde packa innan jag lägger mig, annars blir det att ställa klockan lite tidigare. Målet är att komma upp till Götet innan klockan slår middag. Wish me luck.

Sov gott!
  

Utsikt över Älvsborgsbron från Slottskogen.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0