She never left

2012-06-01 22:27:15
.
När det går så långt att ni hotar med att sluta läsa, då kanske det börjar bli dags för en uppdatering ;)

Hej i alla fall!

Mår ni bra? Jag mår prima. Ganska trött och har lite ont i magen, men i övrigt mår jag bra. Däremot trodde jag att det skulle bli lite mindre av dessa oändliga fredagkvällar.

Här sitter jag i soffan framför finalen av Let's dance, käkar kladdkaka med grädde och saknar min pojkvän. Tog en snabb titt i badrumsspegeln precis och insåg att jag hade massa kaksmet i ansiktet sen jag slickade visparna. Känns ju lagom sexigt... Haha, sånt som bara händer när man är själv. Men nu är det, tack och lov, inte så långt kvar tills det här långdistansförhållandet förvandlas till ett kortdistans ♥

Jag har förresten en massa bilder från USA att visa er. Har inte hunnit redigera alla ännu men ni kan ju få se en bild så länge. Tycker att den är ganska cool.

Hörs snart igen. Lovar ;)


Foto: Karin Svemer
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Välkommen tillbaka love! Cool bild ja, och de ovanför också! Längtar sig tillbaka!!

Puss

2012-06-02 @ 22:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0