Jag välkomnar mig själv...

2008-02-20 20:05:07
.
...till bloggvärlden.

Ja, ska man bli journalist så är det väl lika bra att träna på att skriva. Och eftersom bloggvärlden blivit lika stor som den på facebook (eller större?) så var det väl bara en tidsfråga innan jag också skulle flytta in.

Så, nu är jag här. Hur det kommer att gå lär vi ju märka. Jag kan inte lova nått. Jag, tjejen som knappt lyckas hålla kontakten men mina närmasta vänner (tack och lov för facebook). Hur ska jag lyckas hålla liv i en blogg?
Men det blir inga måsten och ingen ångest. Skriv när du vill. Skriv när du kan. Skriv när du faktiskt har något att skriva. Skriv.

Nu har jag iaf inte tid att skriva. Tenta imorgon och pluggandet började igår... Men som man säger: Som man bäddar får man...sova?

Nu är det i alla fall officiellt. Alexandra har startat blogg!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Minna

Hejja dig. Håll liv i bloggen. Nu ska vi fortsätta plugga. Puss gurka

2008-02-20 @ 20:06:41
URL: http://minnaannim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0