Good girl gone bad

2008-11-02 01:11:18
.

Igår var det Halloweenfest på Kåren. Jag, Lisa, Minna, Lisas älskling Patrik och Minnas lillebror Stefan körde kycklingmiddag och förfest men diggilo-dans inne hos Lisa. Trevligt!

Självklart var vi utklädda kvällen till ära. Lisa och Patrik var allmänt läskiga (Lisa var slamp-läskig, om det nu finns nått som heter så..?) Stefan var någon slags superhjälte, Minna var en misslyckad promqueen och jag var tvådelad....typ. Kul hade vi i alla fall, vilket jag har känt av idag...

Men jag har varit ovanligt produktiv för en dag som denna måste jag säga. Jag har jobbat (I know - good on me! även om det bara var i en dryg timme), sovit några timmar mitt på dan (ok, kanske inte så produktivt, men desto mer behövligt), städat lägenheten (så länge man inte kollar i klädkammaren), lagat mat, duschat (fräscht att det kommer med på min lista över produktiva saker jag gjort) och så har vi varit på bio. Nya Bond. Äsch. Nu för tiden måste man tydligen ha sett den tidigare filmen för att fatta vad det handlar om. Men den stora skrällen var ju att  han inte en enda gång sa: Bond, James Bond. Hur tänkte de där liksom??

Nu degar jag i soffan. Hittade Colin Farrell på fyran. Sexig dude det där alltså. Kanske ska drömma om honom i natt...? Undrar om det är i den här filmen som han slänger ner bruden sådär sexigt på sängen? 

Natti natt

 
                        
 
                                                                                 Foto: Minna Torstensson


Kommentarer
Postat av: Minna

Haha det var en skoj kväll. Tänk avd bra det är att jag alltid har med kameran så vi får minnas i bilder =)

2008-11-02 @ 12:34:35
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0