Stinkande strumpbyxor

2008-10-20 23:13:28
.
Jag gillar mina strumpbyxor. Alla mina fina strumpbyxor. Det är ju liksom byxor och strumpor i ett (!) På senare tid har jag blivit en riktig kjol- och klänningstjej. Det är fint. Det är bekvämt. Det är lätt. Och så kan man ju ha strumpbyxor till...

Detta praktiska plagg, som inte bara är skönare än jeansen, utan som också ser fina ut när man tar av sig skorna. Till skillnad från när man har leggings, då det ser fult ut när man tar av sig skorna och har fula strumpor på sig. 
Fast jag älskar ju leggings.

Problemet med byxor och strumpor i ett är ju att de stinker... En dag i skorna och sen är det kört. Man använder ju sina strumpbyxor som byxor, men så måste man tvätta dem lika ofta som sina strumpor... Ååh, störande. Strumpor avverkar man ju på löpande band utan att tänka, men det är annorlunda med strumpbyxorna.
Kanske är jag som har ovanligt svettiga fötter..? Jag vet inte.. Nu ska jag iallafall gå och tvåla in dem så de luktar gott. Kan ju inte krypa ner i en ren säng med stinkande fötter.

Sen kan jag ju ta upp hela strumpbyxor vs. strump-e-byxor diskussionen. Men orka... Verkar ju som jag säger strumpbyxor..(?) Jag säger kex med sje-ljud också. Och lakrits med kort a.

Smell you later
  

Kommentarer
Postat av: Emme

Är det sådant du sitter och funderar över de kvällar då du säger "Nämen jag vill nog vara själv i kväll..." Haha. MOGGIS.

2008-10-20 @ 23:26:08
URL: http://emno.blogg.se/
Postat av: spaceylisie

Eller så får du börja smeta på deo på fötterna på morgonen. Jag har hört att det ska hjälpa. :)

2008-10-31 @ 13:39:03
URL: http://spaceylisie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0