Riiiing riiiing

2009-08-31 20:09:55
.






Visst är mina nya ringar coola? Love 'em! Den lilla hittade jag när jag och syrran rensade i garaget innan jag åkte. Jag hade den när jag var yngre och nu passar den utmärkt på mitt lillfinger. Perfa!
Tog en sväng på stan med Minna och Sanna idag. Provade de guldiga ringarna (på pekfingret) inne på H&M. Minna sa att de var fula så jag köpte dem ;) Den platta silvriga ringen träffade jag på Indiska, vi flörtade lite och sen fick den följa med hem. Jag är för jäkla lättflörtad alltså... På Dollarstore kostar naturgodiset bara 7,90 hg. Det är halva priset mot vad det kostar på ICA så jag var bara tvungen. Skålen stirrar självbelåtet på mig, men det ska bannemej räcka hela veckan ut - minst. The challenge is totally on!
Imorn börjar skolan igen. Lektion mellan 9-12 och sen nästa på fredag. It´s a hard-knock life. Förresten så läste jag ut Twilight igår så nu väntar jag på bok nummer två. Att det ska ta sån jäkla tid med posten, va?! Beställde den iofs typ i förrgår men ändååå... Jag vill ha den nu!
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0