Kärlek i hjärtat och solsken i håret

2009-06-23 16:53:07
.
Nu är jag  både fattigare och blondare. Hmm...dålig kombo? Njöt som vanlig när frisören grejade med mitt hår. Somnade nästa i frisörstolen när hon gjorde slingorna. Det är som att trycka på en knapp. Jag blir helt loj och snäll. ( Kan vara bra att veta om jag speedar upp för mycket någon gång). Skulle nästa våga påstå att det är bättre än sex. Upp till bevis...?

Har inte riktigt tagit tillvara på det fina vädret idag. Jag brände ju mig igår så att sola kändes inte så smart. Däremot tog jag en långpromenad på förmiddagen innan frukost (det blev en sen frukost). Imorn är sista dagen jag äter penicillin. Jeeeii. Jag så himla trött på de jäkla pillerna, fast tanden mår ju faktiskt bra nu.


Före. Jag vet, det går inte riktigt att se men ni har ju sett andra kort...


Efter. Nu har jag solsken i håret :)


Blondie. Det finns en lugg också men den har jag gömt i flätan tills vidare
   

Kommentarer
Postat av: Minna

Herrejisses vilken sötnos! Jag saknar faktiskt dig här. Jag sa till David igår att det är lite tomt utan dig. Men snart är vi väl tillsammans igen.

Hoppas allt är finemang. Puss

2009-06-23 @ 22:09:12
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0