Tills vi ses igen...

2009-06-04 23:34:06
.
 






Här skiljs våra vägar i livet
Den väg vi tillsammans fick gå
Jag tog aldrig nånting för givet
Min saknad känns smärtsam ändå




Du skänkte mig glädjen och skratten
I din värld fick jag komma in
Du var den lyssnande rösten i natten
Du gav mig den som var din

Du är för alltid en del utav mig
Som polstjärnans ljus i natten
Jag tänder ett ljus
Som en hälsning till dig
Som en bro över mörka vatten

Du är för alltid en del utav mig
Så fjärran men ändå nära
En ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig


Här skiljs våra vägar i livet
Men du lät mig tidigt förstå
I stjärnorna står det vi skrivit
Tillsammans för alltid ändå


När natten så stilla sig sänker
Finns tystnadens tomhet hos mig
Och likt den klaraste stjärnan som blänker
Så stark är min kärlek till dig


Du är för alltid en del utav mig
Som polstjärnans ljus i natten
Jag tänder ett ljus
Som en hälsning till dig
Som en bro över mörka vatten


Du är för alltid en del utav mig
Så fjärran men ändå nära

En ängel ska bära min hälsning till dig
Du är alltid en del utav mig

Kommentarer
Postat av: Säni

Vännen, jag hoppas att det gick bra igår. Tänkte på dig under dagen, men visste inte om jag skulle höra av mig eller inte. Hoppas du är okej, hur som helst.

Många kramar

2009-06-05 @ 13:18:33
URL: http://sannalangvik.blogspot.com/
Postat av: Alex

<3

2009-06-05 @ 13:31:33
Postat av: Minna

Vilken fin text!

2009-06-05 @ 16:24:58
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0