手鐲

2009-05-19 23:26:57
.


Titta vilka fina armband jag fick av Lisa idag. Hon köpte dem till mig när hon var i Kina, men har sparat dem till nu. Åh, de är så härliga! Hon har nästan likadana, så nu har vi vännerarmband. Fina kompis!

Jag hade skola idag, men vi fick sluta redan innan lunch. Perfekt, tänkte jag. Då kan jag skriva på min uppsats hela eftermiddagen. Hmm.. Först åt jag lunch på kåren med brudarna, sen gick vi en snabbis på Gina (köpte ingenting) och till sist råkade jag visst fastna i telefonen i 2 1/2 timme. Men det var mysigt.
Fick iallfall gjort lite på uppsatsen. Gjorde ett skelett eller vad man ska kalla det, så nu behöver jag bara fylla på med...allt annat. Det känns bra iallfall.
      

Kommentarer
Postat av: Minna

Jäklarns vad fina armband! Hur har hon kunnat spara dom ända till nu? =)

2009-05-20 @ 09:49:28
URL: http://minnaannim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0