Barntillåten filmkväll

2009-11-28 17:12:51
.
Skön kväll igår. När Idol var slut och glassen och kladdkakan bytts ut mot chips och popcorn blev det spotify för hela slanten. Kölistan byggdes på hela tiden och det diskuterades koklockor, hängande trummor och fenomenala basgångar. Allt från Spice girls, Kiss och Bo Kaspers gicks igenom.

I kväll blir det girls only. Minna och jag tyckte att det var så mysigt att kolla på Lejonkungen i torsdags, så vi fortsätter på barnfilmstemat med Shrek 3 och Wall-e. Jag tror att jag ska föreslå pannkakor med glass och banan också. Det blir ju ingen riktig filmkväll utan något smaskigt att äta.

Jag borde kanske käka nog nu också. En leverpastejmacka kan man inte leva på hur länge som helst.
  

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0