take a walk

2009-10-11 22:48:00
.
Promenaden var helt underbar! Att gå ut på kvällen är ju helt klart underskattat. Det ska jag försöka komma ihåg nästa gång jag fastnar i soffan (i morgon då med andra ord). Det var under nollan och kolsvart ute, supermysigt. Kom på mig själv med att må väldigt bra, jag till och med sjöng högt och dansade vid ett par tillfällen. Haha, tur att ingen såg mig...

Fisksoppan var lika god idag som igår så den blir det också favorit i repris på snart. Blev lite fil, nötter och honung till efterrätt också. Mycket gott.

Och nu då? Jag ska vara på skolan vid tio imorn så det kanske är lika bra att ta med sig boken och krypa ner i under täcket. Före klockan elva, det vore ju nästan rekord. Ja, så får det bli.
Gonatt på er!


Visst ser fabriken cool ut?


Se så glad jag blev av min promenad :)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0