Fotobok

2009-10-14 12:35:03
.

Fuji har ett erbjudande där bloggare får sätta ihop en egen fotobok gratis, så det ska jag göra. Tänk vad fint att ha sina bilder tryckta i en bok. Lite skönt omväxling från att alltid stirra på dem genom en datorskärm. Nu har jag bara kruxet att välja bilder, tema och möjligtvis text framför mig. Kul, men otroligt svårt. Ska man ha ett tema eller ska man bara ha massa olika bilder från olika tillfällen? Bara bilder som jag har tagit eller bara bilder på mig (nej det verkar ju tråkigt)? Inte lätt alltså..
Om du har en blogg kan du också fixa en gratis fotobok här. Men skynda dig på för erbjudandet går ut den 15 oktober. I morgon alltså (!) Shit vad tiden går fort. Jag gillar det.
  


Kommentarer
Postat av: Karin

Va roligt! Nästan så man önska man hade en blogg ;)

2009-10-14 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0