gift, giftare, giftast

2009-10-22 23:35:09
.
Idag bestämde sig Svenska kyrkan för att homosexuella ska få gifta sig i kyrkan. Nu kommer det alltså klassas som äktenskap vilket det inte gjorde innan. Helt ärligt så har jag aldrig varit speciellt insatt i den här frågan men visst fan är det på tiden! Nu skulle det passa bra med ett ÄNTLIGEN! från Gert Fylking.

Personligen vill jag inte gifta mig i kyrkan. Visst är det väldigt fint och så men att stå där och lova gud massa saker, då kan jag lika gärna lova jultomten att vara snäll. Nej, jag ska minsann ha ett hämtat-ur-en-romantiskt-komedi-bröllop. Chocking eller hur?! Jag ska ha ett partytält med parkettdansgolv, en flervåningstårta, två brudklänningar (en till bröllopet och en till festen), massa vackra blommor, liveband, brudtärnor som ligger med marskalkarna, vår egen sång som vi dansar första dansen till and on and on and on...
Som ni märker så spelar absolut ingen roll vad min dude tycker och tänker. Det är min dag och jag bestämmer allt. Allt! ;) Jag måste bara haffa den där duden först.

Watch out boys, I´m on a quest. Moahahahaa!!

Hjälp! Bridezilla nästa.. Ni fatta att jag skämta va? Ja, inte om hur jag vill ha det men om min blivande make har åsikter så kommer jag ju självklart att lyssna på honom. Lyssna...
  

Oh honey, you shouldn´t have...

Drömmer om mitt bröllop samtidigt som jag kollar på Ice road truckers på fyran. Man måste ha balans i livet.
  

Kommentarer
Postat av: Simon

då måste du ju anlita en wedding singer :D:D

http://www.youtube.com/watch?v=fOi-6apALTk

2009-10-23 @ 04:17:47
URL: http://lostpatrol.weblogg.se
Postat av: Karin

Brudtärnor som ligger me marshalkerna.. då undrar man ju genast vilka marshalker du tänkt dig? För jag tar för givet att man ska vara brudtärna!!! :)

2009-10-23 @ 09:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0