ögontalang och hårdkokta ägg

2009-10-13 09:41:21
.
God morgon!

Inte ofta jag skriver det på bloggen, brukar ju oftast vara gonatt. Just nu väntar jag på att mina ägg ska koka klart.

Hallå, konstig grej! När jag vaknar på morgonen så gnuggar jag mig i ögonen ibland och då kan det kännas som om min ena ögonlock vränger sig (ni vet så där som vissa personer kan göra så det ser sjukt obehagligt ut). I dag hann jag kika mig i spegeln innan den vrängdes tillbaka och till min stora förvåning är det min undre fransrad som vrängt sig, och inåt av alla sätt (?). Mina nedre ögonfransar var alltså försvunna in i ögat. Knäppt. Det gör ju inte ont eller nått. Tror ni att jag kan ställa upp på Talang 2010 med det kanske? Kan ju bli lite svårt då kan bara kan "råka" vränga dem och inte göra det på beställning.

Klockan tre idag ska jag vara på jobbet. Tänkte hinna plugga en del tills dess, t ex göra en textkritisk analys av en vetenskaplig artikel. Är ett styrkepass på gymmet klockan 11.30 men det blir nog svårt att hinna med. Kanske hinner på bodypumpen ikväll efter jobbet i stället? Jag får se..

Nu är mina ägg klara. Hej.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0